גישור בדרך השפע

אתר וזהות גראפית לעסק חדש שעוסק בגישור בדרך אחרת
בחרנו בממשק של וורדפרס שמתאים מאוד לאתרים שמשלבים תוכן מקורי ואתר תדמיתי

אז איך מציגים גרושים ב-2016 ?
ואיך עושים את זה בדרך השפע ?
הדבר שלי כיף בעסקים חדשים הוא לעזור להם לצאת לאור, להביא את המתנה שלהם ארוזה יפה ובהירה, שיהיה נעים ונוח להפיץ אותה למי שצריך אותה.

התחלנו עם לוגו. לוגו טוב יושב על גריד שנותן לו בסיס עמוק, קצת כמו DNA בחרתי כאן בפרח החיים
אפרתי אוהבת מנדלות והן עוסקות בשפע, מנדלה היא מורכבת, לוגו הוא פשוט, מנקים מדייקים עד שהצורה הרמונית ונקייה. בחרנו צבעים מובילים. זהב, צבע אלגנטי גבוהה שהולך טוב עם סגול עמוק.
לכרטיסים בחרנו הטבעת זהב, קצת כמו לתת מנדלה מיד ליד, הדפסנו באנגליה אצל MOO שיש להם את הכרטיסים הכי יפים שאני מכירה, באיכות אחרת.
יצרנו ניר פירמה, לחוזים וניירת, והתחלנו עם האתר
היה לנו ברור שאפרת אוהבת לכתוב, ותהליך הכתיבה הוא חלק מעיבוד החוויה שלה בעבודה שלה, ככה שבלוג היה בחירה בטוחה. כמה פוסטים לניסיון הבהירו לנו שיש כאן תוכן אותנטי נהדר
האתר כתוב המבנה שלו טוב, אבל מה עושים עם דימויים…. רצינו להכניס את האנשים לחוויה, לשפיות שהתהליך שלהם מציע.
בימנו תהליך, אפרת מצאה שחקנים שמכירים גרושים מקרוב, קראנו ללירון שהיא צלמת נהדרת וצילמנו
ככה זה ניראה.

shefaway.com

עוד אתרים לעסקים בתנועה

Pin It on Pinterest